Producenci

Zobacz produkty z programu Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler

Zobacz produkty Anny Lewandowskiej Healthy Plan By Ann

Zobacz produkty z programu Bake off Ale Ciacho

Produkty z programu Ugotowani

Produkty z programu Masterchef TVN

Zapisz

Reklamacje i zwroty

Zwroty, odstąpienie od umowy

Zasady zwrotu w pigułce:

  • masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży - musisz zrobić to w formie pisemnej (e-mailem lub listownie) wysyłając na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • nie można odstąpić od umowy sprzedaży m.in. w przypadku gdy produkt był przygotowywany według indywidualnego zamówienia i produkt był specjalnie dostosowywany do potrzeb klienta (np. produkty z grawerem), produkt posiadał krótki termin przydatności do spożycia, o czym Kupujący był poinformowany na karcie produktu lub w innych przypadkach opisanych w artykule 38 Prawa konsumenckiego.
  • oświadczenie możesz napisać własnoręcznie lub skorzystać z gotowego wzoru druku - a następnie wysłać go mailem lub tradycyjną pocztą - liczy się data wysłania oświadczenia mailem lub data stempla pocztowego
  • sklep w ciągu 48h od momentu otrzymania odstąpienia od umowy potwierdzi Kupującemu mailem fakt otrzymania odstąpienia
  • po wysłaniu oświadczenia masz 14 dni na odesłanie do nas zwracanego produktu - produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko dowolnym sposobem (dowolnym kurierem, Pocztą Polską, Paczkomatami - paczkomat KRA23A). Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem! 
  • sklep zwraca dokonane wpłaty (w tym koszt przesyłki zamówienia do klienta) w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia klienta od umowy sprzedaży, jednakże staramy się zwracać zapłacone kwoty zazwyczaj w ciągu 3 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Sklep nie zwraca również należności za przesyłkę zwrotną.
  • w przypadku gdy zwracany produkt został zużyty w znaczący sposób, Sprzedający może obniżyć kwotę zwrotu wpłaconych przez Kupującego płatności o różnicę w wartości zwróconego produktu względem jego pierwotnej wartości.
  • Zwrot wpłat za zamówienie dokonywany jest identycznym sposobem, jakim zostało opłacone zamówienie:
    • jeśli dokonano opłaty za pomocą karty płatniczej, zwrot zostanie dokonany na tą kartę płatniczą
    • jeśli dokonano opłaty za pomocą płatności elektronicznych, zwrot zostanie dokonany za ich pomocą
    • jeśli dokonano opłaty za pomocą przelewu, zwrot zostanie dokonany przelewem
    • jeśli dokonano opłaty gotówką, zwrot zostanie dokonany przelewem na podany numer konta
  • Uwaga: sklep zgodnie z obowiązującym prawem zwraca koszt przesyłki do klienta w wysokości najtańszej formy przesyłki, czyli kwotę 9,99 zł. Jeśli więc zamówiłeś dostawę kurierem za 14,99 zł, to sklep zwróci Ci jedynie koszt wysyłki w wysokości 9,99 zł!
  • adres do zwrotów przesyłek, dostarczania oświadczeń o odstąpieniu od umowy i kontaktu: PysznaPaczka.pl, ul. ks. Siemaszki 33/77, 31-207 Kraków, adres e-mail: pysznapaczka@pysznapaczka.pl, telefon: 506-771-350

Pobierz wzór druku odstąpienia od umowy (DOC).

 

Reklamacje, rękojmia i gwarancja

Całość zagadnień dotyczących reklamacji, rękojmi i innych jest opisana w regulaminie. Poniżej zasady reklamacji, rękojmi i procedury zwrotów w pigułce:

  • Sklep oświadcza, że wszystkie produkty, które dostarcza, są wolne od wad fizycznych i prawnych
  • Kupujący w przypadku zauważenia wady produktu, ma czas na reklamację produktu z tytułu rękojmi przez 2 lata od daty otrzymania produktu (lub 1 rok w przypadku produktów używanych), ale nie później niż 1 rok od daty zauważenia wady.
  • Niektóre z produktów posiadają również dodatkową gwarancję producenta (o różnym czasie trwania), o czym Kupujący jest informowany na karcie produktu. Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia reklamacji z tytułu gwarancji w okresie obowiązywania okresu gwarancyjnego niezależnie od reklamacji z tytułu rękojmi.
  • W reklamacji powinny się znaleźć: dane kontaktowe Kupującego, opis wady, rodzaj żądania względem Sprzedającego.
  • Klient ma prawo w reklamacji zgłosić żądanie spełnienia jednego z poniższych działań: wymiany towaru na nowy bez wad, naprawy towaru, obniżenia ceny towaru lub w przypadku istotnej wady produktu - odstąpienia od umowy i zwrotu należności za produkt. W uzasadnionych przypadkach Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie biorąc pod uwagę istotność wady, wcześniejsze reklamacje produktu oraz łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru
  • Rozpatrzenie reklamacji i przekazanie informacji do Kupującego nastąpi do 14 dni od momentu jej złożenia. Jeśli w tym terminie sklep nie ustosunkuje się do reklamacji, uznaje się ją za zasadną, nawet jeśli wada produktu wyniknęła z winy użytkownika. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą mailową lub listowną.
  • Towar staramy się naprawić lub wymienić na nowy w jak najkrótszym możliwym czasie.
  • Adres do odsyłania produktów w ramach reklamacji lub rękojmi oraz kontaktu w sprawie procedury reklamacji: PysznaPaczka.pl, ul. ks. Siemaszki 33/77, 31-207 Kraków, adres e-mail: pysznapaczka@pysznapaczka.pl, telefon: 506-771-350
do góry
Bestsellery
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl